Czasopismo Hr Business partner | Forum Media Polska
0 Koszyk
Logowanie

Zarządzanie i HR

hrbusinesspartner.pl

HR Business Partner

Czasopismo „HR Business Partner“ to pierwszy na rynku magazyn oparty na metodzie case study. Czasopismo powstało jako odpowiedź na nowe wyzwania stojące przed działami HR, takie jak rynek pracownika, pogoń za cięciem kosztów i zwiększaniem efektywności, nowe wymagania młodej kadry. „HR Business Partner“ przedstawia nowoczesne narzędzia i gotowe rozwiązania w procesach rekrutacji, motywowaniu i rozwoju. Na konkretnych przykładach pokazuje, jak skutecznie dostosować sprawdzone rozwiązania HR do swoich potrzeb. Podpowiada, jak dobierać optymalne mierniki i szacować koszty HR, by inwestować w projekty i narzędzia, które przekładają się na wynik finansowy organizacji.

  • Ok. 80 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 29 numerów archiwalnych

hrbusinesspartner.pl

Wybierz swoją wersję

Czasopismo dla profesjonalistów HR

Czasopismo „HR Business Partner“ jest niezbędną lekturą wszystkich profesjonalistów HR, którym zależy na kreowaniu rzeczywistości biznesowej i dostarczaniu efektywnych rozwiązań.

Na łamach czasopisma „HR Business Partner” dajemy gotowy przepis na skuteczna strategię Employer Branding, opierając się na sukcesach i porażkach firm z różnych branż, podpowiadamy jak przygotować plan EB, oszacować koszty, dobrać wskaźniki efektywności i wykorzystać nowe technologie do budowania pożądanej marki pracodawcy.
 

Piszą dla nas

Piszą dla nas

Członek zarządu Controlling Partner Sp.z o.o., IBCS Certified Consultant, pierwszy i jedyny w Polsce trener IBCS Institute, doświadczony controller i międzynarodowy doradca controllingu.

zwiń

HR Manager, Trener, Właściciel firmy HR Mania, ponad 12 lat doświadczenia w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim w dużych organizacjach. Karina Popieluch- Konsultant, wykładowca akademicki, trener biznesu, coach, asesor. Założycielka KaiZen HR.

zwiń

Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Dzieli się wiedzą – na blogu poświęconym budowaniu Mark oraz na łamach trzech książek: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media.

zwiń

Konsultant, wykładowca akademicki, trener biznesu, coach, asesor. Założycielka KaiZen HR.

zwiń

Członek zarządu Controlling Partner Sp.z o.o., członek IBCS, doświadczony controller, łączy świat IT i controllingu, trener technologii wspierających standardy raportowania IBCS.

zwiń
W najnowszym numerze

W najnowszym numerze

  • Czy ambasadorem marki musi być osoba powszechnie znana i, co więcej, osoba „z zewnątrz”? Żaneta Żak z firmy JYSK odpowiada: nie musi! - Na przykładzie programu JYSKfluencer zobaczą Państwo, co składa się na pozytywny wizerunek organizacji. Wysłuchanie zdania osób zaangażowanych w inicjatywę nie tylko motywuje, ale także pozwala na poszerzenie perspektywy lidera projektu – im więcej opinii, tym bardziej zróżnicowany efekt końcowy. Mówiąc o zróżnicowaniu, nie można nie wspomnieć o korzyściach płynących z polityki D&I w organizacji. Fundacja i agencja reklamowa Leżę i Pracuję swoje podstawy zbudowała właśnie na tych wartościach. Zatrudnione w niej osoby z niepełnosprawnościami są inspiracją nie tylko dla innych pracowników, ale przede wszystkim dla liderów firm.

    Na przykładzie programu JYSKfluencer zobaczą Państwo, co składa się na pozytywny wizerunek organizacji. Wysłuchanie zdania osób zaangażowanych w inicjatywę nie tylko motywuje, ale także pozwala na poszerzenie perspektywy lidera projektu – im więcej opinii, tym bardziej zróżnicowany efekt końcowy. Mówiąc o zróżnicowaniu, nie można nie wspomnieć o korzyściach płynących z polityki D&I w organizacji. Fundacja i agencja reklamowa Leżę i Pracuję swoje podstawy zbudowała właśnie na tych wartościach. Zatrudnione w niej osoby z niepełnosprawnościami są inspiracją nie tylko dla innych pracowników, ale przede wszystkim dla liderów firm.

Zapoznaj się z pełnym wydaniem czasopisma

Stałe działy w czasopiśmie

Stałe działy w czasopiśmie

Stare wyzwania, nowe podejście - Nowe, nieszablonowe spojrzenie na wyzwania, które od zawsze należą do zadań HR – począwszy od rekrutacji, poprzez onboarding, systemy motywacyjne i systemy wynagrodzeń. Zbieramy najciekawsze rozwiązania wdrożone w polskich firmach i podpowiadamy jak skutecznie dostosować je do swoich potrzeb.
Prawo pracy w praktyce - Wyposażamy w konkretne instrumenty prawne, które możesz wykorzystać do rozwiązania sytuacji personalnych. Podpowiadamy jakie są najkorzystniejsze rozwiązania z punktu widzenia pracodawcy oraz jak rozmawiać z pracownikami o zmianie warunków pracy i płacy.
Kierunek: rozwój - Pokazujemy jak dobrać narzędzia rozwojowe, aby realnie zwiększyć kompetencje pracowników i efektywność całej organizacji. Analizujemy mocne i słabe strony różnych form szkoleniowych, podpowiadamy jak mierzyć ich efektywność oraz wyposażamy w argumenty, dzięki którym przekonasz zarząd do inwestycji w rozwój.
Strefa inspiracji - Przybliżamy najnowsze trendy HR z kraju i ze świata oraz pokazujemy jak przygotować się do wyzwań, które nadejdą jutro. Ponadto omawiamy wyniki badań dotyczące polityki personalnej, przedstawimy aktualne analizy i raporty wynagrodzeń.
Employer Branding - Dajemy gotowy przepis na skuteczną strategię EB. Opierając się na sukcesach i porażkach firm z różnych branż podpowiadamy jak przygotować plan EB, oszacować koszty, dobrać wskaźniki efektywności i wykorzystać nowe technologie do budowania pożądanej marki pracodawcy.
Technologie w służbie HR - Pokazujemy jak skutecznie wykorzystywać narzędzia online marketingu dla potrzeb polityki personalnej oraz jak usprawnić procesy HR dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych.

Wybierz swoją wersję prenumeraty:

Wersja
CYFROWA
729,00 zł netto
787,32 zł brutto

  • 6 elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do archiwalnych wydań czasopisma oraz dostęp do pytań do ekspertów
Dodaj do koszyka
Wersja
PREMIUM
1199,00 zł netto
1294,92 zł brutto

  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Dostęp do szkoleń online
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
Dodaj do koszyka

Wybierz swoją wersję

Częstotliwość ukazywania się

Dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

ok. 80

Format

A4

Adres strony produktowej

https://hrbusinesspartner.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Częstotliwość ukazywania się

Dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

ok. 80

Format

A4

Adres strony produktowej

https://hrbusinesspartner.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta
Asystent (Online)